ՀՀ ոստիկանության թեժ գիծ
  • Ընդհանուր հարցերով
    (+374) 10 54-69-14
    (+374) 10 54-69-12
    Աշխ. ժամեր՝ 9-ից 18-ը: Ընդմիջում՝ 13-ից 14-ը:
    Հանգստյան օրեր՝ շաբաթ, կիրակի:
  • Ճանապարհային ոստիկանություն
    1-77, 060-83-10-22
    Ճանապարհային ոստիկանության հաշվառման և քննական ստորաբաժանումների գործառույթներին (վարորդական իրավունքի վկայական ստանալ, փոխանակել, տրանսպորտային միջոցներ հաշվառել, անվանափոխել և այլն) վերաբերող հարցերով
    060-83-83-02
  • Թրաֆիքինգի և անօրինական միգրացիայի հարցերով
    0800-505-50
  • Անձնագրային և վիզաների վարչություն
    (+374) 10 37-02-64
Ոստիկանության ստորաբաժանումներում գործող Թեժ գծերի պատասխանատուների տվյալները
  • Ընդհանուր հարցերով
    (+374) 10 54-69-14
    (+374) 10 54-69-12
    (պատասխանատու՝ հեռ. 011-58-76-03)
  • Ճանապարհային ոստիկանություն
    Բջջ. 1-77
    (պատասխանատու՝ հեռ. 060-83-10-23)
  • Անձնագրային և վիզաների վարչություն
    (+374) 10 37-02-64
    (պատասխանատու՝ հեռ. 011-37-06-00)
  • Թրաֆիքինգի և անօրինական միգրացիայի հարցերով
    0800-505-50
    հերթապահ մաս
    (պատասխանատու՝ հեռ. 011- 56-39-63)

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

29.10.2015 10:12 Հանրաքվե
ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

www. aravot.am կայքում հրապարակված «Գյումրու ընտրացուցակներում նորածիններին է՞լ են հաշվարկել» հոդվածում արվել են անհիմն ենթադրություններ, թե իբր ՀՀ Սահմանադրության փոփոխությունների հանրաքվեին մասնակցելու իրավունք ունեցող քաղաքացիների նախնական ցուցակները, մասնավորապես, Գյումրիում, ուռճացված են:
Հրապարակման մեջ նշվել, որ 2012 թվականին Գյումրիում ՏԻՄ ընտրողների թիվը եղել է 125.657: 2013 թ. ՀՀ նախագահի ընտրություններին ընտրողների նախնական թիվը եղել է 125.425, իսկ 2015 թ. հանրաքվեին մասնակցելու իրավունք ունեցող անձանց նախնական թիվը՝ 126.314 է: Որպես զարմանալի երևույթ մեջբերվել է, որ 2012 թ. համեմատ ընտրողների թիվը աճել է 657 ընտրողով, իսկ 2013 թվականի համեմատ՝ 900 ընտրողով:
ՀՀ ոստիկանություն պարզաբանում է
Ակնհայտ է, որ հոդվածի հեղինակը թվային վերլուծումներ կատարելիս բավական հեռացել է ՀՀ ընտրական օրենսգրքով ամրագրված նորմերից՝ 2012 թվականին Գյումրիում ՏԻՄ ընտրություններին մասնակցելու իրավունք ունեցող անձանց նախնական ցուցակներում ընդգրված ընտրողների թիվը համեմատելով 2013 թվականի ՀՀ նախագահի ընտրությունների և 2015 թ. ՀՀ Սահմանադրության բարեփոխումների քվեարկությանը մասնակցող անձանց ցուցակներում ընդգրված անձանց թվի հետ:
ՀՀ ընտրական օրենսգրքի 2-րդ հոդվածի համաձայն՝ տեղական ինքնակառավարման ընտրություններին մասնակցելու իրավունք ունեն նաև ՀՀ քաղաքացիություն չունեցող անձինք, ովքեր մինչև քվեարկության օրը ընտրություն անցկացնող համայնքի բնակչության ռեգիստրում ունեն առնվազն վեց ամսվա հաշվառում:
Սխալ է ՏԻՄ ընտրություններին մասնակցող անձանց թիվը համեմատել համապետական ընտրություններին մասնակցող անձանց թվի հետ, քանի որ վերջինիս դեպքում մասնակցելու իրավունք ունեն միայն ՀՀ քաղաքացիները:
Ինչ վերաբերում է թվային վերուծությանը՝
2013 թ. ՀՀ նախագահի ընտրություններին ընտրողների նախնական թիվը եղել է ոչ թե 125.425, այլ՝ 126.266:
2015 թ. ՀՀ Սահմանադրության բարեփոխումների քվեարկությանը մասնակցող անձանց նախնական թիվը կազմում է ոչ թե 126.314, այլ 126.406:
2013 թ. և 2015 թ. քվեարկությանը մասնակցող անձանց նախնական թվերի տարբերությունը կազմում է ոչ թե 900, այլ՝ 140:
ՀՀ ոստիկանությունը բազմիցս պարզաբանել է, որ ՀՀ ընտրողների ռեգիստրը ձևավորվում է բացառապես օրենսդրությամբ սահմանված կարգով` բնակչության պետական ռեգիստրի տվյալների հիման վրա: «Հանրաքվեի մասին» ՀՀ օրենքի համաձայն՝ հանրաքվեին կարող են մասնակցել Հայաստանի Հանրապետության` հանրաքվեի անցկացման օրը 18 տարին լրացած քաղաքացիները:
Նորածինների տվյալները չեն կարող ընդգրկվել քվեարկությանը մասնակցող անձանց ցուցակներում: