ՀՀ ոստիկանության թեժ գիծ
  • Ընդհանուր հարցերով
    (+374) 10 54-69-14
    (+374) 10 54-69-12
    Աշխ. ժամեր՝ 9-ից 18-ը: Ընդմիջում՝ 13-ից 14-ը:
    Հանգստյան օրեր՝ շաբաթ, կիրակի:
  • Ճանապարհային ոստիկանություն
    1-77, 060-83-10-22
    Ճանապարհային ոստիկանության հաշվառման և քննական ստորաբաժանումների գործառույթներին (վարորդական իրավունքի վկայական ստանալ, փոխանակել, տրանսպորտային միջոցներ հաշվառել, անվանափոխել և այլն) վերաբերող հարցերով
    060-83-83-02
  • Թրաֆիքինգի և անօրինական միգրացիայի հարցերով
    0800-505-50
  • Անձնագրային և վիզաների վարչություն
    (+374) 10 37-02-64
Ոստիկանության ստորաբաժանումներում գործող Թեժ գծերի պատասխանատուների տվյալները
  • Ընդհանուր հարցերով
    (+374) 10 54-69-14
    (+374) 10 54-69-12
    (պատասխանատու՝ հեռ. 011-58-76-03)
  • Ճանապարհային ոստիկանություն
    Բջջ. 1-77
    (պատասխանատու՝ հեռ. 060-83-10-23)
  • Անձնագրային և վիզաների վարչություն
    (+374) 10 37-02-64
    (պատասխանատու՝ հեռ. 011-37-06-00)
  • Թրաֆիքինգի և անօրինական միգրացիայի հարցերով
    0800-505-50
    հերթապահ մաս
    (պատասխանատու՝ հեռ. 011- 56-39-63)

ՀՀ ոստիկանությունը պարզաբանում է. ԶԼՄ-ներում շրջանառվող տեղեկատվությունը իրականությանը չի համապատասխանում

17.02.2013 14:42 Ընտրություններ
Զանգվածային լրատվության միջոցներով տեղեկություն է տարածվել, թե ընտրողների ռեգիստրում Շենգավիթ համայնքի Կողբի 2-րդ փողոց, 1Ա հասցեում տեղ են գտել հետևյալ ընտրողները.
2954 Մելիքբեգյան Վահան Վոլոդյայի,
2955 Մելիքբեգյան Վարդան Վոլոդյայի,
2956 Մելիքբեգյան Վարուժան Վոլոդյայի:
Տնային գրքույկում երեք եղբայրները հաշվառված չեն, չեն ապրում նշված հասցեում, հետևաբար չեն կարող հաշվառում ունենալ: Այդ մասին ներկայումս նշված հասցում բնակվող Հմայակ Պավլիկի Մկրտչյանը տեղեկացրել է ՀՀ ոստիկանության անձնագրային վարչություն, սակայն, ինչպես տեսնում ենք, այդ քաղաքացիների անունները մնացել են նշված հասցեում: 
ՀՀ ոստիկանությունը պարզաբանում է, որ վերը նշված անձինք Շենգավիթ համայնքի Կողբի 2-րդ փողոց, 1Ա հասցեի նախկին բնակիչներ են և հաշվառվել են օրենսդրությամբ սահմանված կարգով: 
ՀՀ ոստիկանությունը բազմիցս պարզաբանել է, որ բնակչության պետական ռեգիստրը վարող լիազոր մարմինը իրավասու չէ սեփական նախաձեռնությամբ` առանց բնակելի տարածության սեփականատիրոջ դիմումի անձին հանելու հաշվառումից և այն, որ բնակելի տարածության սեփականատերը իրավասու է գրավոր դիմում ներկայացնելու բնակչության պետական ռեգիստրը վարող լիազոր մարմնին կամ տարածքային ստորաբաժանմանը` ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված կարգով բնակելի տարածության նկատմամբ սեփականության կամ օգտագործման իրավունք չունեցող անձին հաշվառումից հանելու խնդրանքով: 
Բնակելի տարածության սեփականատիրոջ կողմից բնակչության պետական ռեգիստրը վարող լիազոր մարմնին դիմելու վերաբերյալ տեղեկատվությունը իրականությանը չի համապատասխանում.
Անձնագրային և վիզաների վարչությունում, Շենգավիթի անձնագրային բաժանմունքում վերը նշված հասցեի սեփականատիրոջ կողմից երևէ նման դիմում չի ներկայացվել: Հետևաբար, ընտրողների ցուցակում բնակչության պետական ռեգիստրում հաշվառում ունեցող անձանց անհատական տվյալների առկայությունը իրավաչափ է և ՀՀ ընտրական օգրենսգրքի իմաստով անճշտություն չի համարվում: