ՀՀ ՆԳՆ ոստիկանության թեժ գիծ

Ընդհանուր հարցերով
(+374) 10 54-69-14
(+374) 10 54-69-12
Աշխ. ժամեր՝ 9-ից 18-ը
Ընդմիջում՝ 13-ից 14-ը
Հանգստյան օրեր՝ շաբաթ, կիրակի

ՆԳՆ ինտերնետային խարդախություններ
Թեժ գիծ՝ 011 52 52 52

ՆԳՆ ոստիկանության պարեկային ծառայություն
Հեռ․՝ 010-51-29-65,
էլ․ փոստ՝ patrol-service@police.am

ՆԳՆ ոստիկանության համայնքային ոստիկանության գլխավոր վարչություն
Հեռ․՝ 010-52-03-10,
էլ․ փոստ՝ hvogv@police.am

ՆԳՆ ոստիկանության քրեական ոստիկանության գլխավոր վարչություն
Հեռ․՝ 011-56-47-72,
էլ․ փոստ՝ gdcp@police.am

ՆԳՆ ոստիկանության զորքեր
Հեռ․՝ 010-37-02-96,
էլ․ փոստ՝ zorqer@mia.gov.am


 

 
 
 

 

 

Յոթ ամսում ոստիկանությունում ստացվել է 1.108.710 դիմում-բողոք (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

22.08.2019 10:55 Կիսամյակ

Հասարակության շրջանում մեծացել է ոստիկանության հանդեպ վստահությունը: Այս մասին փաստում են ոչ միայն ոստիկանության ուսումնասիրություններն ու վիճակագրությունները, այլև սոցիոլոգիական հարցումները:
Վստահության աճը հիմնականում պայմանավորված է մի քանի հանգամանքներով: Դրանցից մեկն էլ ոստիկանություն-հասարակություն կապի ամրապնդմանն ուղղված միջոցառումներն են:
ՀՀ ոստիկանության պետը ամիսը մեկ ընդունում է քաղաքացիների, լսում նրանց բողոքները, խնդիրներն ու առաջարկությունները: Բարձրացրած բոլոր հարցրերն ու խնդիրները շատ հաճախ լուծում են ստանում տեղում: Ոստիկանության պետը տեղում կապ է հաստատում ստորաբաժանումների ղեկավարների հետ, տալիս կոնկրետ ցուցումներ ու հանձնարարականներ: Որոշ խնդիրներ էլ լուծվում են դիմումներն ուսումնասիրվելուց հետո:
ՀՀ ոստիկանության պետի աշխատակազմի ղեկավարը հանրապետության բոլոր մարզերում հանդիպումներ է ունեցել բնակիչների հետ: Հանդիպումներին մասնակցում են նաև ոստիկանության մարզային վարչության ղեկավարությունն ու տարածքային բաժինների պետերը: Թեև քաղաքացիների բարձրացրած խնդիրները ոչ միշտ են կապված լինում ոստիկանության գործառույթների հետ, այնուհանդերձ ոստիկանության տարածքային ստորաբաժանումների ղեկավարությանը հանձնարարվում է աջակցել քաղաքացիներին՝ հարցերին դրական լուծումներ ստանալու համար:
Ոստիկանության տարածքային բաժինների ծառայողները բակային հանդիպումներ են ունենում բնակիչների հետ: Այդ ընթացքում լսում են նրանց բողոքներն ու առաջարկությունները: Հանդիպումների ընթացքում քննարկվում են նաև հանցագործությունների թիրախ չդառնալու, գույքն ապահով պահելու և ոստիկանության հետ համագործակցության մասին հարցեր:
Երկար կարելի է խոսել ոստիկանություն-հասարակություն կապի ամրապնդնանն ուղղված միջոցառումների մասին: Խոսենք թվերով: Միայն այս տարի՝ հունվարից հուլիս ընկած ժամանակահատվածում ՀՀ ոստիկանությունում ստացվել է 1.108.710 դիմում-բողոք, անցած տարվա նույն ժամանակահատվածում դրանց թիվը 978.174 էր:
1.108.710 դիմում-բողոքներից դրական լուծում են ստացել 1.025.576-ը: Սա 13 տոկոսով ավելի է անցած տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ:
Ոստիկանությունն ընթացք է տալիս քաղաքացիների յուրաքանչյուր դիմումին: Որևէ դիմում-բողոք չի անտեսվում:
ՀՀ ոստիկանությունը ՀՀ քաղաքացու կողքին է: Ոստիկանությունը, հավատարիմ կարգախոսին, ծառայելով օրենքին՝ ծառայում է ժողովրդին: