ՀՀ ոստիկանության թեժ գիծ
  • Ընդհանուր հարցերով
    (+374) 10 54-69-14
    (+374) 10 54-69-12
    Աշխ. ժամեր՝ 9-ից 18-ը: Ընդմիջում՝ 13-ից 14-ը:
    Հանգստյան օրեր՝ շաբաթ, կիրակի:
  • Ճանապարհային ոստիկանություն
    1-77, 060-83-10-22
    Ճանապարհային ոստիկանության հաշվառման և քննական ստորաբաժանումների գործառույթներին (վարորդական իրավունքի վկայական ստանալ, փոխանակել, տրանսպորտային միջոցներ հաշվառել, անվանափոխել և այլն) վերաբերող հարցերով
    060-83-83-02
  • Թրաֆիքինգի և անօրինական միգրացիայի հարցերով
    0800-505-50
  • Անձնագրային և վիզաների վարչություն
    (+374) 10 37-02-64
Ոստիկանության ստորաբաժանումներում գործող Թեժ գծերի պատասխանատուների տվյալները
  • Ընդհանուր հարցերով
    (+374) 10 54-69-14
    (+374) 10 54-69-12
    (պատասխանատու՝ հեռ. 011-58-76-03)
  • Ճանապարհային ոստիկանություն
    Բջջ. 1-77
    (պատասխանատու՝ հեռ. 060-83-10-23)
  • Անձնագրային և վիզաների վարչություն
    (+374) 10 37-02-64
    (պատասխանատու՝ հեռ. 011-37-06-00)
  • Թրաֆիքինգի և անօրինական միգրացիայի հարցերով
    0800-505-50
    հերթապահ մաս
    (պատասխանատու՝ հեռ. 011- 56-39-63)

Ոստիկանության պետի գլխավորությանբ տեղի ունեցավ երթևեկության կանոնակարգման վերաբերյալ քննարկում (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ, ԼՈՒՍԱՆԿԱՐՆԵՐ)

03.12.2018 17:52 Պաշտոնական
Ոստիկանության պետի գլխավորությանբ տեղի ունեցավ երթևեկության կանոնակարգման վերաբերյալ քննարկում (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ, ԼՈՒՍԱՆԿԱՐՆԵՐ)

Դեկտեմբերի 1-ին ոստիկանության պետ Վալերիյ Օսիպյանը, ճանապարհային ոստիկանության ղեկավար կազմի մասնակցությամբ, հանդիպեց Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարանի քաղաքային տնտեսության ֆակուլտերտի դեկան Վալերի Հարությունյանի հետ: Ներկա էին նաև ոստիկանության պետին կից հասարակական խորհրդի անդամներ:
Հանդիպման նպատակն էր` քննարկել, թե ինչպես կարելի է կանոնակարգել երթևեկությունը` խցանումներից, ճանապարհատրանսպորտային պատահարներից ու վթարներից խուսափելու համար:
Ոստիկանության պետը շնորհակալություն հայտնեց Վալերի Հարությունյանին, որ մտահոգ է քաղաքացիների անվտանգ երթևեկությունն ապահովելու խնդրով, ապա լսեց փորձագետի կարծիքն ու առաջարկությունները:
Բանախոսը նշեց, որ մայրաքաղաքի փողոցներում շինություններ են կառուցվել` հաշվի չառնելով ո՛չ տրանսպորտային հիմնախնդիրները, ո՛չ էլ կոմունիկացիոն նորմերը, և եթե դրան էլ գումարում ենք օրեցօր ավելացող մեքենաների թիվը, ապա մոտ ապագայում Ճանապարհային ոստիկանությունը ի վիճակի չի լինի կարգավորել երթևեկությունը: Եվ այս մասին պետք է բարձրաձայնել:
Վալերիյ Օսիպյանը ներկայացրեց, թե երթևեկությունը կարգավորելու ուղղությամբ ինչ աշխատանքներ են կատարվել` խաչմերուկներն ազատող գծանշումներից մինչև խելացի լուսացույցերի տեղադրումը: Իսկ որ 2003 թվականի համեմատությամբ այսօր մեքենաների ներկրման թիվը հանրապետություն հինգ անգամ ավելացել է, փաստում էր նաև ոստիկանության պետը:
Հանդիպման ընթացքում խոսվեց ուրբանիզացիոն խնդիրների մասին, որ բուհերը, նախարարություններն ու շատ գերատեսչություններ, գտնվելով Երևանում, ինքնաբերաբար տրանսպորտային հոսքերի մեծ մասը բերում են կենտրոն, և անհրաժեշտ է նոր էստակադաներ, վերգետնյա ու ստորգետնյա տրանսպորտային հանգույցներ կառուցել:
Քանի որ բարձրացրած խնդիրները վերաբերում էին նաև տարբեր գերատեսչությունների, որոշվեց առաջիկայում կազմակերպել ավելի լայն քննարկում, ուր ներգրավված կլինեն այլ շահագրգիռ կողմեր ու կառույցներ ևս: