1-02

ՀՀ ՆԳՆ ոստիկանության թեժ գիծ

Ընդհանուր հարցերով
(+374) 10 54-69-14
(+374) 10 54-69-12
Աշխ. ժամեր՝ 9-ից 18-ը
Ընդմիջում՝ 13-ից 14-ը
Հանգստյան օրեր՝ շաբաթ, կիրակի

ՆԳՆ ինտերնետային խարդախություններ
Թեժ գիծ՝ 011 52 52 52

ՆԳՆ ոստիկանության պարեկային ծառայություն
Հասցե՝ ք․ Երևան, Խորենացի 158
(Պարեկային ծառայության գործունեության շրջանակում
հարցերի և բողոքների դեպքում կարող եք մոտենալ նաև նշված հասցեով)

Հեռ․՝ 010-51-29-65,
էլ․ փոստ՝ patrol-service@police.am

ՆԳՆ ոստիկանության համայնքային ոստիկանության գլխավոր վարչություն
Հեռ․՝ 010-52-03-10,
էլ․ փոստ՝ hvogv@police.am

ՆԳՆ ոստիկանության քրեական ոստիկանության գլխավոր վարչություն
Հեռ․՝ 011-56-47-72,
էլ․ փոստ՝ gdcp@police.am

ՆԳՆ ոստիկանության զորքեր
Հեռ․՝ 010-37-02-96,
էլ․ փոստ՝ zorqer@mia.gov.am


 

 
 
 

 

 

Առաջիկա նախագահական ընտրությունների կազմակերպման, ռեգիստրում անճշտությունների վերացման, բնակչության հաշվառման ցուցակներում թյուրիմացությունները հարթելու գործում կարևորվում է անձնագրային ծառայությունների բարեխիղճ աշխատանքը

Առաջիկա նախագահական ընտրությունների կազմակերպման, ռեգիստրում անճշտությունների վերացման, բնակչության հաշվառման ցուցակներում թյուրիմացությունները հարթելու գործում կարևորվում է անձնագրային ծառայությունների բարեխիղճ աշխատանքը
Ոստիկանության պետի տեղակալ, ոստիկանության գեներալ-մայոր Արթուր Օսիկյանը նոյեմբերի 24-ին հանդիպեց անձնագրային և վիզաների վարչության աշխատակիցների հետ: Քննարկվեցին մի շարք հարցեր, որոնք, մասնավորապես, վերաբերում էին կատարողական կարգապահությանը, ռեգիստրի տվյալների ճշգրտությանը, բացթողումների վերացմանը և այլն: 
Արթուր Օսիկյանն ընդգծեց, որ առաջիկա նախագահական ընտրությունների կազմակերպման, ռեգիստրում անճշտությունների վերացման, բնակչության հաշվառման ցուցակներում թյուրիմացությունները հարթելու գործում կարևորվում է անձնագրային ծառայությունների բարեխիղճ աշխատանքը, պատասխանատվությունն ու պարտաճանաչությունը: Նա ծառայությունների պետերից պահանջեց ժամանակին բարձրաձայնել լուծում պահանջող տեխնիկական և այլ խնդիրների մասին: 
Արթուր Օսիկյանը նաև նշեց, որ քաղաքացիների դժգոհությունները հաճախ իրազեկված չլինելու հետևանք են, այսինքն՝ տարածքային անձնագրային ծառայությունները քաղաքացիներին իրենց իրավունքներն ու պարտականությունները պատշաճ բացատրելու խնդիր ունեն: «Քաղաքացու հետ պետք է կարողանալ նորմալ աշխատել, որ նա դժգոհ չհեռանա: Յուրաքանչյուրդ պետք է ամենայն պատասխանատվությամբ վերաբերվեք ձեր ծառայողական պարտականություններին ու ոստիկանի մարդասեր առաքելությանը»,- ասաց Արթուր Օսիկյանը:
Արթուր Օսիկյանը կոնկրետ հանձնարարականներ տվեց, նաև ժամկետ սահմանեց՝ առկա խնդիրները վեր հանելու և լուծելու համար: